10 lipca 2015

Jak nam idzie, czyli 10/62 oraz FILMIK !!

Dzisiaj mija 10 dzień odkąd wzięliśmy udział w projekcie 62 :) Chcecie wiedzieć jak nam idzie ? Przez pierwszy tydzień pogoda była strasznie uciążliwa - było straszenie gorąco, więc cokolwiek można było robić tylko rano lub wieczorem. Nie zrobiliśmy wiec dużo, bo ja nie jestem zwolennikiem wczesnego wstawania :D a wieczorem nie zawsze mogłam wyjść.

 Fot. Zuzanna Rutkowska

A oto co nam się udało przez ostatnie 10 dni:

1. Agility - ciasne skręty: Przez ten czas zrobiliśmy 4 sesje. Zaczęłam uczyć Jazza od samego początku, na razie tylko cika. Staram się powtarzać zakręt przynajmniej dwa razy lub nagradzać tak żeby pies mocno się skręcił. Z bliskiej odległości Jazz robi cika już ciasno. Jednak z rozpędu i dalszej odległości wypada, więc na tym głównie będziemy się teraz skupić. Zanim zacznę capa, chcę żeby Jazz dobrze opanował cika z każdej ręki i w każdej odległości.

2. Klatka: co jakiś czas robimy też króciutkie sesje z klatką (crate games). Nagradzam Jazza też jak dobrowolnie wchodzi do klatki. Jazz coraz częściej idzie sam do klatki, a potem ukradkiem patrzy czy przypadkiem nie wyciągam smaka :D ale dobre i to :> Raz udało mu się na chwile zasnąć w klatce, co mnie bardzo cieszy !

3. Sztuczki: Dokończyliśmy ukłon i przypomnieliśmy sobie wskakiwanie na plecy. Teraz zaczynamy uczyć się nowej sztuczki czyli zdechł pies :D


A TERAZ NAJLEPSZA CZĘŚĆ POSTU, CZYLI FILMIK !! :D
Super bawiliśmy się przy nagrywaniu i jeszcze raz dziękujemy Zuzi za kręcenie i montaż ! Miłego oglądania. :)



3 komentarze:

  1. Bardzo fajny filmik! :D Ja też nie jestem zwolennikiem wczesnego wstawania :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh filmik jest świetny! :)

    Pozdrawiamy Wiktoria&Fado
    Zapraszamy do nas: KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Filmik super, gratuluję postępów! :D

    Pozdrawiam, i zapraszam do nas: http://zwariowaneurwisy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń