29 czerwca 2015

Zaległości...

No więc żyjemy i mamy się dobrze.. :D Tyle rzeczy się wydarzyło. Postaram się nasze dni nieobecności streścić w jednym poście. :)



Poprzednim razem pisałam o tym, że mieliśmy się pojawić na DOG GAMES SPRING. Pojawić się pojawiliśmy, ale niestety nasz start w speedwayu niepowiódł się. A to dlatego, że... pańcia zapomniała wziąć pieniędzy na startowe :D Mimo to spędziliśmy miło dzień, Jazzik zapoznawał się z atmosferą zawodów i wsumie tyle w temacie dog games ;>

Fot. Zuzanna Rutkowska


Agility nadal dzielnie trenujemy. Tutaj filmik z naszych kwietniowych treningów: https://www.youtube.com/watch?v=DX8lfAljOIs Więcej o agilitowych zmaganiach za chwilkę ;)

11 maja Jazzik miał swoje pierwsze urodzinki ! Tak to szybko zleciało, a pamiętam jak do domu przyniosłam małą kulkę...

...która wyrosła na mojego pięknego, najlepszego przyjaciela :)


Fot. Zuzanna Rutkowska
Fot. Zuzanna Rutkowska
Fot. Zuzanna Rutkowska

 23 maja był dla nas wyjątkowym dniem. A dokładniej tego dnia mieliśmy nasz agilitowy debiut podczas Torów Treningowych w Dog Campusie ! Byłam strasznie zestresowana. Po przyjeździe na miejsce Jazz był wszystkim zaoferowany tylko nie mną, co jeszcze bardziej mnie stresowało. Ale na torku było tak jak na treningach czyli super ! :D Mieliśmy dwa czyste przebiegi ;> Byłam meeega dumna z Jazzika.
Filmik: Jazz agility debiut



14 czerwca również spędziliśmy na treningowych zawodach agility o puchar power dogs. Kolejny cudowny dzień. W jumpingu 0 pobiegliśmy czysto i z najlepszym czasem, nawet wśród largowych piesów ( Jazz biegał w smallach ale jak wiemy mając 51 cm będzie biegał w large ). Odrazu przepraszam za chwalenie się ale duma mnie rozpiera :D Filmik znajdziecie na Jazzowym fanpagu : Jazz - Crazy Sheltie


Potem byliśmy na weekendowym wypadzie na mazury z Zuzią i Bezą. Przywiozłyśmy dużo zdjęć i filmik, a więc na tą wyprawę będzie oddzielny post ;)

Ostatnią sobotę spędziliśmy w Owczarni Natolin. Jazzik miał drugie spotkanie z owieczkami ! :) Była naprawde fajnie i napewno jeszcze tam wrócimy.
Filmik: Owieczki

Uff.. dobrnęliśmy do końca ! W wielkim skrócie ale wszystko co najważniejsze jest !
Jakie macie plany na wakacje ?? My narazie spotykamy się z naszymi psimi i dwunożnymi znajomymi, będzie działeczka i co mnie najbardziej cieszy... dwa agilitowe obozy ! <3 A pierwszy już 17 lipca ! Nie możemy się doczekać. :)

Zaglądajcie na nasz fanpage, (JAZZ - CRAZY SHELTIE) tam dużo częsciej pojawiam się niż na blogu ;)
Do zobaczenia !

7 komentarzy:

  1. Zazdroszczę tylu wydarzeń i gratuluję!

    Zostaliście nominowani przeze mnie i Nera do LBA. :))
    K&N
    neronon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy za nominacje. W wolnym czasie postaram się odpowiedzieć na pytania :)

      Usuń
  2. Zazdroszczę wypadu na owce! Ja próbuje od ponad roku wybrać się razem z Kentucky'm na owieczki i jeszcze nie udało nam się, ale może w przyszłym roku w końcu spróbujemy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę warto ! Super jest patrzeć jak pies pracuje na instynkcie, i nie potrzeba mu do tego smaków ani szarpaka. A jaki piseseł szczęśliwy potem ! :D

      Usuń