13 kwietnia 2015

Agilitowa niedziela

Niedzielne popołudnie spędziliśmy w naszym kosmicznym klubie agility FreeX. W końcu miałam okazje spotkać i poznać większość osób z klubu. Napoczątku omawialiśmy teoretyczne sprawy, jak to wszystko wygląda na zawodach. A potem ustawiamy torki, zapoznajemy sie z nimi i... biegamy ! :D
Pierwszy torek bardzo mi się podobał. I tutaj uwaga - udało nam się go przebiec na czysto !!! Wiem ze dla większości osób to nic takiego, ale ja bardzo sie z tego ciesze ! :) W naszym bieganiu rzadko udaje nam sie tego dokonac, bo zawsze musze cos spierniczyc, pomyslic sie, zle pokazać psu. Mała rzecz a tak cieszy :D Drugi torek juz nie byl tak cudowny w naszym wykonaniu. Nie obyło się też bez podknięcie się o psa :D Jednak i tak jestem bardzo dumna z Jazzia i tez ze mnie :D Wypad mega udany. Agilitki, wspaniałe towarzystwo, jedzenie, grill i psiak z głowu do konca dnia.. czego chcieć  więcej ? :)

25-26.04 jedziemy na Dog Spring Games. Bedziemy startowali w SpeedWay :)

I nasze pierwsze agilitowe zdjątka: 













5 komentarzy:

  1. Wspaniałe zdjęcia ! My też chcieliśmy zacząć przygodę z agi no ale...nie możemy na chwilę obecną :(
    My będziemy na speedway we wrześniu !

    zapraszam
    http://szalonybelg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może się spotkamy na wrzesniowym dog games :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Jazziowi się troche wyrosło, aktualnie ma 51 cm ;)

      Usuń
  3. Wy to macie fajnie! :D Zdolni , piękni , szybcy i wściekli B| A my się włóczymy po tym torku jak głupi XDD

    OdpowiedzUsuń