01 lutego 2015

Reaktywacja :)

Tak jak się obawiałam blog umarł.. więc czas na reaktywacje ! :) Teraz postaram się regularniej wstawiać posty. Może niedługo pojawi się jakaś recencja.


Jazzowi się trochę urosło... niedługo będzie miał 9 miesięcy. :) Naszczęście Jazz zachowuje się juz bardziej jak dorosły pies, potrafi położyć się i wyciszyc kiedy nic nie robimy. Zaczynamy się coraz lepiej dogadywać i generalnie coraz lepiej nam się razem żyje.
W ostatnim poście pisałam, że będziemy zaczynać kurs agility. No więc kurs skończyliśmy i trenujemy regularnie dalej :) Jazzowi się bardzo podoba i musi to wszystkim ogłosić..szczekając :D Generalnie jestem z niego bardzo dumna, bo na torku ładnie się skupia i nie zwraca uwagi na obok biegające psy itp. Gorzej jest ze mną, jeśli robimy jakieś błedy ( a jest ich masa ) to zazwyczaj z mojego powodu :D Ale co tu dużo mówić wkręciło to nas oboje :)
Jazz zapoznał się także z frisbee. Narazie tylko rollery. Ja oczywiście muszę popracować nad rzutami. Zobaczymy co z tego wyjdzie :)
1.03 jedziemy na 1 spotkanie z owcami :) Jestem bardzo ciekawa jak będzie !
A teraz troche zaległych filmów:
Jazz - 5 miesięcy
Listopadowe treningi agility
Trening agility - 6.12.14

I teraźniejsze zdjęcia :










2 komentarze: