17 czerwca 2014

Powitanie ! ;)

Czas rozpocząć mojego pierwszego bloga. :)
Będę tu głownie pisać o moich psiakach, psich sportach i szkoleniu.

A teraz przedstawiam Wam najmłodszego członka rodziny:



Jest to owczarek szetlandzki z hodowli Harisson w Bratysławie. Maluszek urodził się 11.05.2014 i ma aktualnie 5 tygodni. Odbieram go napoczątku lipca, więc jeszcze długie, ciągnące się tygodnie czekania . :D
Z Darcy'm planuję głównie zająć się agility. Ale na pewno spróbujemy też innych aktywności  :)
A teraz czas na foteczki

1 dzień:


2 dni:




4 dni:



6 dni:



12 dni:



2 tygodnie:



3 tygodnie: (Darcy jest po prawej)




 

4 tygodnie:



5 tygodni (aktualne):



Filmik: https://www.youtube.com/watch?v=D6Ag77-9VKE

Cały czas zastanawiam się nad imieniem. Podoba mi się Jazz ale może zostawie Darcy ;) Zobaczymy.


Blog będzie głownie o shelciaku, ale nie można zapomnieć o moim pierwszym piesku - Wiki. Wiki jest 10 letnim pudelkiem miniaturowym, kupionym na targu. Dostałam ją kiedy miała 4 lata. Generalnie to od niej zaczęła się moja miłość do psów i zainteresowanie szkoleniem :D Niestety Wiki jest chora na cukrzycę i straciła wzrok. Jednak mimo to jest wesoła i aktywna :) Ćwiczymy i wymyślamy coraz to nowe sztuczki, ona to uwielbia :)








To by było na  razie na tyle.Mam nadzieję, że uda mi się systematycznie prowadzić bloga :)


1 komentarz: